Asiakaspalvelumme

e-mail: info@comfystore.fi

puh. whatsapp +358 40 820 5725 (ark. klo 8-16)

Verkkosivuillamme toimii myös chat (ark. klo 8-16)

Comfystore.fi-sivustolla sovellettavat osto-, tilaus ja toimitusehdot.

Toimitusaika

Tarjoamme asiakkaillemme aina ilmaisen toimituksen ja palautuksen normaalihintaisille tuotteille. Tarjoustuotteiden palautuksesta veloitamme 4,95€ palautusmaksun. Toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Kampanjoiden aikana toimitus saattaa suurista tilausmääristä johtuen pidentyä. Saat sähköpostiisi tilauksen pakattuamme seurantatunnuksen. Toimitusaikamme ovat viitteelliset, emme vastaa Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus ja tilausvahvistus

Tilaamasi tuotteen/tuotteiden tiedot voi tarkistaa automaattisesta tilausvahvistuksesta, jonka saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen tehtyäsi. Mikäli tilauksessa on jotain epäselvää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla info@comfystore.fi . Asian nopeuttamiseksi pyydämme ilmoittamaan myös tilausnumeron sekä nimesi sähköpostiviestissä. Tilauksen muuttaminen ei aina ole mahdollista, koska olemme saattaneet jo postittaa tilauksesi, mutta asiakaspalvelumme kuitenkin aina tarkastaa onko muutos mahdollinen.

Toimitus ja toimituskustannukset

Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan. Meistä riippumattomia lisäkuluja voi aiheutua mikäli valitsette vaihtoehtoisen toimitus- tai maksutavan (esim. osamaksu).

Tilaukset toimitamme postipakettina valitsemaasi postitoimipisteeseesi. Posti lähettää ensisijaisesti tekstiviestin saapumisesta toimipaikkaan tilauksessa ilmoittamaasi puhelinnumeroon. Mikäli et saa paketista saapumisilmoitusta viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, tarkista seurantatunnuksesta missä pakettisi kulkee. Pakettia säilytetään Postissa 7 päivää, jonka jälkeen se toimitetaan takaisin lähettäjälle. Huomioithan kuitenkin, että noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.

Käytämme kuljetuksessa ainoastaan Postin palveluita.

Varmistathan osoitetietojen oikeellisuuden tilausvaiheessa. Comfystore.fi ei ole vastuussa asiakkaan virheellisesti antamaan osoitteeseen toimitetusta tuotteesta.

 

Noutamaton lähetys

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Palautusoikeus

Jos haluat palauttaa ostamasi tuotteen noudettuasi lähetyksesi, lähetä meille sähköisesti palautuslomake, löydät sen asiakaspalvelusta. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamasi tuotteeseen, voit palauttaa sen maksutta 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mukana tulleet mahdolliset hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe, pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen. Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen sopimustunnus 659161 ja ilmoittaa kyseessä olevan Comfystoren asiakaspalautuspaketti. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 14 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautamme rahat aina Klarnan kautta.

Palautetusta tehdessäsi voit paketoida kaikki palautettavat tuotteet samaan pakettiin, vaikka ne olisi lähetetty erillisissä paketeissa.

Palautuksessa kestää n. 1-2 viikkoa. Paketin käsiteltyä palautamme rahat Klarnan kautta.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesti on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

Vaihto-oikeus

Tuotteiden suuren kysynnän vuoksi suosittelemme tekemään haluamastanne tuotteesta uuden tilauksen ja palauttamaan vaihdettavan tuotteen normaalilla asiakaspalautuksella, koska emme pysty takaamaan, että haluamaanne tuotetta on vielä varastossa vaihtotilausta käsitellessä. Näin sinun ei tarvitse odottaa tuotteen palautumista meille ja saat uuden tuotteen huomattavasti nopeammin. Mikäli olet kuitenkin tilannut tuotteen alennusmyynnistä, on vaihto mahdollista ainoastaan saman tuotteen sisällä ja alla olevalla tavalla.

Annamme kuitenkin kaikille tuotteillemme 14 vuorokauden vaihto-oikeuden. Mikäli haluat vaihtaa jo ostamasi tuotteen, ilmoita meille sähköisen palautuslomakkeen yhteydessä, että haluat vaihtaa tuotteen. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen ja ilmoittaa kyseessä olevan Comfystore.fi asiakaspalautus. Tuotteen vaihto kestää 1-2 viikkoa sisältäen lähetykset ja käsittelyn. Huomioithan, että valitset vaihtotuotteen verkkokaupassa olevista tuotteista, joita meillä on varastossa. Vaihtotuotteen ollessa loppu, otamme teihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Vaihto- ja palautusehdot: - 14 vuorokautta aikaa tilauksen saapumisesta testata ja sovittaa tilaamasi tuotetta.

Huomioithan, että mikäli olet aikeissa vaihtaa tuotteen kalliimpaan, emme voi suorittaa vaihtoa suoraan vaan joudumme laskuttamaan eroituksen.

Tuotteen vaihtaminen on ilmaista yhden kerran. Jos et vaihtokerran jälkeen ole tyytyväinen tuotteeseen, veloitetaan seuraavista vaihtokerroista 15€ / kerta lähetys- ja käsittelykuluja.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mahdollisesti mukana tulleet hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe, pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteet tulee palauttaa suojatussa pakkauksessa. Asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta. - Rahat palautetaan aina maksajalle Klarnan kautta.

Palautuksessa kestää n. 1-2 viikkoa.

Reklamaatio

Mikäli sinulla on tuotteistamme jotain reklamoitavaa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@comfystore.fi .

Otamme aina reklamaatiotuotteet palautuslähetyksinä takaisin.

 

Maksutavat:

Maksuliikennettämme hoitaa Klarna Group ”Klarna Checkout” – palvelun kautta. Palvelun käyttöehtoihin voit tutustua täällä.

 

Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Ajantasaiset ehdot löydät kassasivuiltamme. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä:

email: info@comfystore.fi

puh / whatsapp: +358 40 820 5725  (ark. 8-16)

Verkkokauppamme offline chatin kautta (24/7h)

Yhteydenottolomake

 

1. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?

Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi. Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla. Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Tilauksen tehtyäsi saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Kun olemme lähettäneet tuotteen Postipatelle, saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua.

Lisätietoja toimituksista tästä.

2. VOINKO MAKSAA TILAUKSENI LASKULLA TAI OSAMAKSULLA?

Käytössäsi on Klarnan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä. Klarna sopimusta varten tarvitset suomalaisen henkilötunnuksen.

3. MITEN PALAUTAN TILAUKSENI?

Palauttaminen on ilmaista. Palautusaikaa on 14 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Ohjeet:

1. Tarkasta että ostamasi tuote ja läpinäkyvä Comfy pussi missä tuote oli, ovat alkuperäisessä kunnossa. Emme valitettavasti voi vastaanottaa palautusta, mikäli nämä eivät ole kunnossa! :(

2. Lähetä meille sähköinen palautuslomake, tällöin palautuksesi hoituu sujuvasti. Voit lähettää palautuslomakkeen jälkeen palautuspaketin meille, vastaamme kun olemme käsitelleet palautetun tuotteesi.

3. Pakkaa tuotteet sekä tilauskuitti ja toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme: 659161.

Säilytä palautuksestasi kuitti!

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

4. HALUAMANI TUOTE TAI VÄRI ON LOPPU. ONKO TUOTETTA SAATAVILLA? ONKO SITÄ MAHDOLLISESTI TULOSSA LISÄÄ?

Suosittelemme tilaamaan värivahdin! Mikäli haluamasi tuotteen jokin väri on loppunut, voit tilata värivahdin, joka ilmoittaa sähköpostiisi kun tuotetta on taas varastollamme.

 

5. MISTÄ TIEDÄN, ONKO COMFY OIKEAN KOKOINEN MINULLE?

Kaikki tuotteemme ovat onesize kokoja, poislukien Comfy Tossut. Comfy-tuotteiden sisällä mahtuvat kaiken kokoiset. Comfy tuotteet on mitoitettu mukavan rennoiksi ja näin ovat normaalia isompia mitä esimerkiksi perinteiset hupparit. Lasten Comfy huppari on suunniteltu 5-10 vuotiaille, suosittelemme tätä vanhemmille aikuisten malleja.

Kaikissa tuotteissa löytyy tuotekuva mitoilla, joiden avulla voit hahmottaa miten SUUUURI ja ihana Comfy on! :)

6. TUOTE ON VIALLINEN, MITEN TEEN REKLAMAATION?

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot aina tapauskohtaisesti.

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan, voit palauttaa sen meille reklamaatiopalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin postituspussia tallessa, myös Postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viesti, jossa ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Palautus onnistuu Postin toimipisteessä, ilmoitat vain virkailijalle sopimustunnuksemme: 659161.

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.

Säilytä palautuksestasi kuitti!

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:

+358 40 820 5725 (ark. klo 8-16)

info@comfystore.fi

tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Tietosuojaseloste:


Rekisterinpitäjä:
Scandinavia Trading Company Oy
3021286-4
Puolatie 4 RA-8, 90620 Oulu

Scandinavia Trading Company Oy tallentaa ja käsittelee asiakkaidensa henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) sekä nykyisen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot ennen verkkokaupasta tilaamista. Henkilötietojen antaminen on edellytys tilaamiselle. Verkkokaupastamme ei voi tilata tuotteita antamatta henkilötietoja.

Rekisterin käyttötarkoituksia ovat:

•    Asiakkuuden ylläpito, kuten tilausten käsittely, toimitus, takuuasiat ja laskutus
•    Asiakkuuteen liittyvä viestintä, esim. erilaiset kampanjat
•    Käyttökokemuksen parantamiseksi, tuotesuositusten antamiseen ja markkinoinnin kohdennukseen

Henkilötietojen käsittelyssä ja käsittelyn suunnittelussa noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä. Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.

Scandinavia Trading Company Oy:n asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

•    Etu- ja sukunimi
•    Sähköposti
•    Puhelinnumero
•    Postiosoite
•    Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
•    Tilaushistoria

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä tietosuojaselosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Suomen kirjanpitolaki asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle.

Henkilötietoja vastaanottavat:

•    Yrityksemme ja sen työntekijät
•    Maksunvälittäjä, joka vastaanottaa maksut
•    Kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaalle

Rekisterin tiedot koostuvat asiakkaan itse ilmoittamista tiedoista verkkokaupassamme tai muutoin ja erilaisin sähköisin lomakkein kerättävistä tiedoista.

Käytämme luotettuja sopimuskumppaneita, jolloin tietoa voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle. Kaikkien kumppanien kanssa on sopimuksissa huomioitu EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset.

Rekisteröidyillä on seuraavat oikeudet:

•    Oikeus tarkastaa itseä koskevat henkilötiedot
•    Oikeus tietojen oikaisemiseen
•    Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (esimerkiksi oikeus kieltää markkinoinnin)
•    Oikeus vastustaa käsittelyä
•    Oikeus peruuttaa suostumus (esimerkiksi oikeus peruuttaa suostumus markkinointiin)
•    Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Muutoksista tulee ilmoittaa sähköpostitse asiakaspalveluumme info@comfystore.fi


Evästeiden käyttö

Eväste (Cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet sisältävät yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla käyttäjiä voidaan tunnistaa. Scandinavia Trading Company Oy käyttää verkkopalvelussaan evästeitä palvelujen toteuttamiseksi ja helpottamaan palvelujen käyttöä. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Käyttäjä voi antaa suostumuksensa evästeiden käytölle tai kieltää sen selaimensa asetuksista.

Asiakaspalautuslomake

Hyvä asiakas, Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, kun palautat tuotteita.

  • Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Klarna-lasku, kuittaamme palautuksen laskultasi.
  • Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Klarnan kautta.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput ovat irroitettu.

THE COMFYN HISTORIA

Tympääntyneinä viileisiin aamuihin ja jäätäviin iltoihin Arizonan aavikolta Yhdysvalloista veljekset Brian&Michael keksivät The Comfyn – Ensimmäisen aidon ja alkuperäisen viltti hupparin. Veljekset unelmoivat, että miten saisivat loistavan keksintönsä ihmisten tietoisuuteen ja levitettyä Comfyn ilosanomaa. Näin Brian&Michael tarttuivat toimeen ja taistelivat tiensä uudella ideallaan Yhdysvaltalaisen hittisarja Leijonan Luola-formaattiin, jossa he löivät hynttyyt yhteen legendaarisen yrittäjä Barbara Corcoranin kanssa.

Ilosanoma levisi räjähdysmäisesti ja Comfy noteerattiin heti isosti mm. seuraavissa medioissa: Rolling Stone, Cosmopolitan, Teen Vogue, Usa Today, Business Insider, The View, Huffpost, Newsweek, Elite Daily, Buzzfeed, Modern Mom, Good Morning America, FOX4, FOX19, Parenting Healthy, OK!, Popsugar, Living Magazine.

Nykyään saat Comfyt kauppojen hyllyiltä ja verkkokaupoista ympäri maailmaa! Tästä alkoi Comfyn tarina ja nyt Brian&Michael luovat Comfysta huikeaa ilmiötä Barbara Corcoranin johdolla.

Meillä on ilo toimia näiden ihanien tuotteiden virallisena maahantuojana ja verkkokauppiaina Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

COMFYSTOREN HISTORIA

Toimimme maahantuontiyrityksenä Oulun seudulla Pohjois-Suomessa ja teemme yhteistyötä monen valmistajan kanssa eri toimialoilla. Yhtenä aamuna toimistolla Toimitusjohtajamme Valtteri pyöritteli käsissään uutta Comfyn tuotetta ja kertoi meille Comfyn historiasta esitellen samalla tuotetta muulle porukalle. Valtteri kertoi, että Comfyn Brian&Michael ovat samanhenkisiä ihmisiä, jotka jakavat samanlaisen arvomaailman, vaikkakin asuvat ihan eri puolella maailmaa.

Comfysta näimme heti, että kyseessä on laadukas ja kestävällä tavalla valmistettu tuote. Meille maahantuojana nämä asiat ovat luonnollisesti toiminnan keskiössä. Tästä innostuneena aloitimme tiiviin yhteistyön Comfyn porukan kanssa ja rakensimme verkkokaupat Suomeen, Ruotsiin ja Norjaan. Rakennamme kovaa vauhtia jälleenmyyjäverkostoa Skandinaviaan ja ihanat tuotteemme päätyvät myös kivijalkamyymälöihin.

Comfystoren verkkokauppaa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa hallinnoi Scandinavia Trading Company Oy

Scandinavia Trading Company Oy

Y-tunnus: 3021286-4

Puolatie 4 Ra-8

90620 Oulu

0408205725

info@comfystore.fi