21.11. - 31.12. tehdyillä tilauksilla pidennetty palautusaika 31.1.23 asti!

Authorized Seller of The Comfy products in Finland

Authorized Seller of The Comfy products in Finland

Yhteystiedot:

Asiakaspalvelumme

e-mail: info@comfystore.fi

puh. whatsapp +358 40 820 5725 (ark. klo 8-16)

Verkkosivuillamme toimii myös chat (ark. klo 8-16)

Comfystore.fi-sivustolla sovellettavat osto-, tilaus ja toimitusehdot.

Toimitusaika

Toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Kampanjoiden aikana toimitus saattaa suurista tilausmääristä johtuen pidentyä. Toimitusaikamme ovat viitteelliset, emme vastaa Postin tai PostNordin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus ja tilausvahvistus

Tilaamasi tuotteen/tuotteiden tiedot voi tarkistaa automaattisesta tilausvahvistuksesta, jonka saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen tehtyäsi. Mikäli tilauksessa on jotain epäselvää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla info@comfystore.fi . Asian nopeuttamiseksi pyydämme ilmoittamaan myös tilausnumeron sekä nimesi sähköpostiviestissä. Tilauksen muuttaminen ei aina ole mahdollista, koska olemme saattaneet jo postittaa tilauksesi, mutta asiakaspalvelumme kuitenkin aina tarkastaa onko muutos mahdollinen.

Toimitus ja toimituskustannukset

Toimitamme lähetyksiä jokaisena arkipäivänä, jolloin toimitusaika Suomen sisällä on normaalisti vain 1-3 arkipäivää. Lähetykset toimittaa Posti tai PostNord, riippuen kumman toimitustavan olet valinnut.

Saat sähköpostiisi lähetysilmoituksen, kun tilaus on käsitelty ja lähetetty. Samalla saat seurantatunnuksen, millä voit seurata pakettisi kulkua Postin tai PostNordin sivuilta.

Kun lähetys on saapunut noudettavaksi, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Mikäli tilaukselle valitsee noutopisteeksi pakettiautomaatin ja pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitettaan lähimpään noutopisteeseen. Pakettia noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen.

Veloitamme tilauksista 4,90€ toimitusmaksun, yli 99€ tilauksissa toimitus on ilmainen.

Noutamaton lähetys

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Palautusoikeus

Asiakkaalla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Voit sovittaa tuotetta kotonasi, mutta palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja tuotelappujen on oltava tuotteessa paikoillaan, tuotelappujen irti repiminen on ostopäätös. Käytettyjen, likaisten tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa ei korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille ja sovitaan vaihdosta tai palautuksesta.

Jos tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen alle 99€, niin toimitusmaksu 4,90€ jää maksettavaksi.

Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi ja tuote palautetaan asiakkaalle, tulee postituskulut asiakkaan maksettavaksi.

Palautuksen tekeminen

Kun olet tehnyt sähköisen palautusilmoituksen, voit viedä palautuksen huolellisesti pakattuna Postin tai PostNordin pisteeseen:

  • Palautus Postin kautta: Ilmoita kassalla palautuskoodi 659161, kun palautat paketin Postin toimipisteeseen.
  • Palautus PostNordin kautta: Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, toimitamme sinulle palautuksen Osoitekortin PDF:nä.

Muista säilyttää kuitti palautuksesta siihen asti, että olet saanut vahvistuksen palautuksen käsittelystä sähköpostilla.

Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tai laskun hyvitys kestää noin 7 päivää siitä hetkestä, kun palautus on saapunut varastollemme.

Jos olet tehnyt palautuksen Avarda -laskulta, näet päivitetyn laskun kirjautumalla Avardan sivuille täältä.

Vaihto-oikeus

Tuotteiden suuren kysynnän vuoksi suosittelemme tekemään haluamastanne tuotteesta uuden tilauksen ja palauttamaan vaihdettavan tuotteen normaalilla asiakaspalautuksella, koska emme pysty takaamaan, että haluamaanne tuotetta on vielä varastossa vaihtotilausta käsitellessä. Näin sinun ei tarvitse odottaa tuotteen palautumista meille ja saat uuden tuotteen huomattavasti nopeammin. Mikäli olet kuitenkin tilannut tuotteen alennusmyynnistä, on vaihto mahdollista ainoastaan saman tuotteen sisällä ja alla olevalla tavalla.

Annamme kuitenkin kaikille tuotteillemme 14 vuorokauden vaihto-oikeuden. Mikäli haluat vaihtaa jo ostamasi tuotteen, ilmoita meille sähköisen palautuslomakkeen yhteydessä, että haluat vaihtaa tuotteen. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Tuotteen vaihto kestää 1-2 viikkoa sisältäen lähetykset ja käsittelyn. Huomioithan, että valitset vaihtotuotteen verkkokaupassa olevista tuotteista, joita meillä on varastossa. Vaihtotuotteen ollessa loppu, otamme teihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

Huomioithan, että mikäli olet aikeissa vaihtaa tuotteen kalliimpaan, emme voi suorittaa vaihtoa suoraan vaan joudumme laskuttamaan eroituksen.

Tuotteen vaihtaminen on ilmaista yhden kerran. Jos et ole ensimmäisen vaihtokerran jälkeen ole tyytyväinen tuotteeseen, veloitetaan seuraavista vaihtokerroista 15€ / kerta lähetys- ja käsittelykuluja.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mahdollisesti mukana tulleet hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe, pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteet tulee palauttaa suojatussa pakkauksessa. Asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Palautuksessa kestää n. 1-2 viikkoa.

Reklamaatio

Mikäli sinulla on tuotteistamme jotain reklamoitavaa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@comfystore.fi .

Otamme aina reklamaatiotuotteet palautuslähetyksinä takaisin.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET:

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä:

email: info@comfystore.fi

puh / whatsapp: +358 40 820 5725 (ark. 8-16)

Verkkokauppamme chatin kautta (ark. 8-16)

Yhteydenottolomake

1. Miten, milloin ja minne tilaukseni toimitetaan?

Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, siitä kun olet tehnyt tilauksesi. Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla. Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Postin tai PostNordin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Kun olemme pakanneet tilauksesi ja toimittaneet sen valitsemasi kuljetusyhtiön kuljetettavaksi, saat sähköpostiisi tilauksesi seurantatunnuksen.

2. Voinko maksaa tilaukseni laskulla tai osamaksulla?

Käytössäsi on Klarnan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä. Klarna sopimusta varten tarvitset suomalaisen henkilötunnuksen.

3. Miten palautan tilaukseni?

Palauttaminen on ilmaista. Palautusaikaa on 14 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Ohjeet:

  1. Tarkasta että ostamasi tuote ja valkoinen pahvilaatikko ovat alkuperäisessä kunnossa. Emme valitettavasti voi vastaanottaa palautusta, mikäli nämä eivät ole kunnossa!
  2. Lähetä meille sähköinen palautuslomake.
  3. Pakkaa Comfy alkuperäiseen pahvilaatikkoon, toimita paketti Postin toimipisteeseen ja ilmoita virkailijalle palautusnumeromme 659161.

Säily kuitti!

4. Haluamani tuotteen tai värin kohdalla varasto näyttää, että se on loppu. Onko tuotetta kuitenkin saatavilla? Onko sitä mahdollisesti tulossa lisää?

Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluamme sosiaalisen median kanavissamme uusista eristä, jotta saat haluamasi tuotteen.

Tilaa väri/tuotevahti! Tilaamalla väri/tuotevahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Väri/tuotevahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja väristä.

5. Tuote on viallinen, miten teen reklamaation?

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot aina tapauskohtaisesti.

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan, voit palauttaa sen meille reklamaatiopalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin postituspussia tallessa, myös Postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viesti, jossa ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Palautus onnistuu Postin toimipisteessä, ilmoitat vain virkailijalle sopimustunnuksemme: 659161.

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.

Säilytä palautuksestasi kuitti!

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:

+358 40 820 5725 (ark. klo 8-16)

info@comfystore.fi

tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Verkkokauppamme maksamisen tuottaa Avarda (Y-tunnus 2594352-3) yhteistyössä pankkien kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Lasku

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Tili

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajatiedot

Lisätietoa Lasku ja tili -maksutavoista

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Mobilepay

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppa maksunvälityksestä.

Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

www.avarda.com/fi

Tietosuojaseloste:


Rekisterinpitäjä:
Scandinavia Trading Company Oy
3021286-4
Hiltusenkaarre 23 Tila 2, 90620 Oulu

Scandinavia Trading Company Oy tallentaa ja käsittelee asiakkaidensa henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) sekä nykyisen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot ennen verkkokaupasta tilaamista. Henkilötietojen antaminen on edellytys tilaamiselle. Verkkokaupastamme ei voi tilata tuotteita antamatta henkilötietoja.

Rekisterin käyttötarkoituksia ovat:

• Asiakkuuden ylläpito, kuten tilausten käsittely, toimitus, takuuasiat ja laskutus
• Asiakkuuteen liittyvä viestintä, esim. erilaiset kampanjat
• Käyttökokemuksen parantamiseksi, tuotesuositusten antamiseen ja markkinoinnin kohdennukseen

Henkilötietojen käsittelyssä ja käsittelyn suunnittelussa noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä. Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.

Scandinavia Trading Company Oy:n asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

• Etu- ja sukunimi
• Sähköposti
• Puhelinnumero
• Postiosoite
• Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
• Tilaushistoria

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä tietosuojaselosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Suomen kirjanpitolaki asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle.

Henkilötietoja vastaanottavat:

• Yrityksemme ja sen työntekijät
• Maksunvälittäjä, joka vastaanottaa maksut
• Kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaalle

Rekisterin tiedot koostuvat asiakkaan itse ilmoittamista tiedoista verkkokaupassamme tai muutoin ja erilaisin sähköisin lomakkein kerättävistä tiedoista.

Käytämme luotettuja sopimuskumppaneita, jolloin tietoa voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle. Kaikkien kumppanien kanssa on sopimuksissa huomioitu EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset.

Rekisteröidyillä on seuraavat oikeudet:

• Oikeus tarkastaa itseä koskevat henkilötiedot
• Oikeus tietojen oikaisemiseen
• Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (esimerkiksi oikeus kieltää markkinoinnin)
• Oikeus vastustaa käsittelyä
• Oikeus peruuttaa suostumus (esimerkiksi oikeus peruuttaa suostumus markkinointiin)
• Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Muutoksista tulee ilmoittaa sähköpostitse asiakaspalveluumme info@comfystore.fi


Evästeiden käyttö

Eväste (Cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet sisältävät yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla käyttäjiä voidaan tunnistaa. Scandinavia Trading Company Oy käyttää verkkopalvelussaan evästeitä palvelujen toteuttamiseksi ja helpottamaan palvelujen käyttöä. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Käyttäjä voi antaa suostumuksensa evästeiden käytölle tai kieltää sen selaimensa asetuksista.

Asiakaspalautuslomake

Hyvä asiakas, Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, kun palautat tuotteita.

  • Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Klarna-lasku, kuittaamme palautuksen laskultasi.
  • Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Klarnan kautta.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput ovat irroitettu.

THE COMFYN HISTORIA

Tympääntyneinä viileisiin aamuihin ja jäätäviin iltoihin Arizonan aavikolta Yhdysvalloista veljekset Brian&Michael keksivät The Comfyn – Ensimmäisen aidon ja alkuperäisen viltti hupparin. Veljekset unelmoivat, että miten saisivat loistavan keksintönsä ihmisten tietoisuuteen ja levitettyä Comfyn ilosanomaa. Näin Brian&Michael tarttuivat toimeen ja taistelivat tiensä uudella ideallaan Yhdysvaltalaisen hittisarja Leijonan Luola-formaattiin, jossa he löivät hynttyyt yhteen legendaarisen yrittäjä Barbara Corcoranin kanssa.

Ilosanoma levisi räjähdysmäisesti ja Comfy noteerattiin heti isosti mm. seuraavissa medioissa: Rolling Stone, Cosmopolitan, Teen Vogue, Usa Today, Business Insider, The View, Huffpost, Newsweek, Elite Daily, Buzzfeed, Modern Mom, Good Morning America, FOX4, FOX19, Parenting Healthy, OK!, Popsugar, Living Magazine.

Nykyään saat Comfyt kauppojen hyllyiltä ja verkkokaupoista ympäri maailmaa! Tästä alkoi Comfyn tarina ja nyt Brian&Michael luovat Comfysta huikeaa ilmiötä Barbara Corcoranin johdolla.

Meillä on ilo toimia näiden ihanien tuotteiden virallisena maahantuojana ja verkkokauppiaina Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

COMFYSTOREN HISTORIA

Toimimme maahantuontiyrityksenä Oulun seudulla Pohjois-Suomessa ja teemme yhteistyötä monen valmistajan kanssa eri toimialoilla. Yhtenä aamuna toimistolla Toimitusjohtajamme Valtteri pyöritteli käsissään uutta Comfyn tuotetta ja kertoi meille Comfyn historiasta esitellen samalla tuotetta muulle porukalle. Valtteri kertoi, että Comfyn Brian&Michael ovat samanhenkisiä ihmisiä, jotka jakavat samanlaisen arvomaailman, vaikkakin asuvat ihan eri puolella maailmaa.

Comfysta näimme heti, että kyseessä on laadukas ja kestävällä tavalla valmistettu tuote. Meille maahantuojana nämä asiat ovat luonnollisesti toiminnan keskiössä. Tästä innostuneena aloitimme tiiviin yhteistyön Comfyn porukan kanssa ja rakensimme verkkokaupat Suomeen, Ruotsiin ja Norjaan. Rakennamme kovaa vauhtia jälleenmyyjäverkostoa Skandinaviaan ja ihanat tuotteemme päätyvät myös kivijalkamyymälöihin.

Comfystoren verkkokauppaa Suomessa ja Ruotsissa hallinnoi Scandinavia Trading Company Oy

Scandinavia Trading Company Oy

Y-tunnus: 3021286-4

Hiltusenkaarre 23 Tila-2

90620 Oulu

0408205725

info@comfystore.fi